Thursday 17 April 2008

Kenali saya?

Aku dilahirkan pada 26 September 19--. Mak kata masa tu bulan puasa. Masa aku kat Cardiff ada seorang kawan, namanya Masni, lahir pada tanggal hari yang sama. Dia pun kata bulan puasa. Hujung Ramadhan. 21 kalau tak silap. Pagi, aku lahir pukul 8 lebih kalau tengok kat surat beranak. Nasib baik hujung Ramadhan, tak lah mak kene ganti banyak hari.



Kalau tengok western zodiac, aku ni libra. Bukan nak percaya tapi cuba tengok apa yang wikipedia catit pasal libra.



http://en.wikipedia.org/wiki/Libra_(astrology)

Aku bukan nak sangat percaya pada benda-benda macam ni, tapi bila aku perhatikan ciri-ciri kat atas tu, ada jugak yang benarnya. Aku memang suka berkawan. Tengok pula nama blog ni, tak ke terjemahan 'peace loving'.. Tapi aku ni tak berseni orangnya. Nak suruh aku melukis, hmm tak payahlah. Ciri-ciri lain tu pandai-pandai sendirilah..

No comments: